.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام‌ آيت‌الله جوادي آملي در همايش طالب آملي

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آمل از قرائت پيام آيت الله جوادي آملي در نخستين همايش بين‌المللي طالب آملي خبر داد. 

 محمد محمدي ظهر امروز در نشست خبري با اعلام اينكه نخستين همايش بين‌المللي طالب آملي فردا با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي آغاز به‌كار مي‌كند، اظهار داشت: پيام آيت‌الله جوادي آملي به مناسبت اين همايش قرائت مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه اين همايش با حضور شاعران و اساتيد سبك هندي از كشورهاي هندوستان، افغانستان و پاكستان برگزار مي‌شود، تصريح كرد: عمار حيدر و حامدرضا فاضل از كشور هندوستان در اين همايش حضور دارند.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آمل با تاكيد بر اينكه پرفسور مهجور افغان به عنوان بزرگ‌ترين استاد هندي‌شناس جهان به اين همايش دعوت شده است، افزود: تحصيل فراغي از كشور پاكستان نيز براي حضور در اين همايش دعوت شده است.
وي با بيان اينكه براي اين همايش به شش كشور خارجي پوستر و فراخوان ارسال شده است، گفت: برخي كشورها به دليل نبود ساعت‌هاي پروازي به ايران از حضور در اين همايش بازمانده‌اند.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آمل با اشاره به اينكه در حاشيه اين همايش نمايشگاه خوشنويسي 20 هنرمند ممتاز آملي برگزار مي‌شود، يادآور شد: خوشنويسان ممتاز آملي اشعار طالب آملي را در اين نمايشگاه ارائه مي‌كنند.
وي با اعلام اينكه محصولات فرهنگي از انتشارات آيت‌الله جوادي آملي و حسن‌زاده آملي در حاشيه اين همايش به نمايش گذاشته ميشود از برگزاري نمايشگاه صنايع دستي هنرمندان آملي فردا در اين محوطه خبر داد.
محمدي با بيان اينكه به منظور فراهم كردن حضور عموم مردم در اين همايش محوطه خانه جوان چاكسر براي حضور مردم آماده شده است، گفت: برنامه‌هاي روز همايش به صورت ويدئويي در اين محوطه براي مردم به نمايش در مي‌آيد.
وي با اشاره به ابتكار اهالي روستاي محل تولد طالب آملي نيز اشاره كرد و افزود: اهالي اين روستا به صورت خودجوش فردا شب اقدام به پذيرايي از مهمانان همايش مي‌كنند و به همين مناسبت شب شعري در اين روستا برگزار مي‌شود.فارس /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهتاب 27 ارديبهشت 1390
درود بر احیا کنندگان ادب ایران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.